Forhandlinger - samarbeid versus konkurranse
Hvordan bør du tilnærme deg en forhandling – med samarbeid eller konkurranse? Og hvordan påvirker dine valg resultatet?
Kursinformasjon
Tidspunkt:
13.mai 2025, kl. 09.00-10.00
Sted:
Digital plattform - Microsoft Teams
Målgruppe:
Tillitsvalgte
Antall plasser:
95
Påmeldingsfrist:
13. mai
Dette webinaret gir deg dypere innsikt i hvordan du kan balansere samarbeid og konkurranse for å oppnå de beste resultatene. Det er perfekt for deg som ønsker å utvikle dine forhandlingsevner i møter med arbeidsgivere, kolleger eller andre tillitsvalgte. Bli med og oppdag hvordan små justeringer i din forhandlingsstil kan gi store resultater. Dette er en gyllen mulighet til å styrke dine ferdigheter og få en ny forståelse for kunsten å forhandle!
På dette webinaret får du lære mer om:
- Når samarbeid er den beste strategien, og når konkurranse kan være mest effektivt
- Hvordan forstå og håndtere de typiske dilemmaene i forhandlinger
- Hvordan definere suksess i en forhandling og tilpasse din tilnærming deretter
- Hvordan dine antagelser og forventninger påvirker dine valg og resultater
- En modell med syv elementer for å navigere smarte i forhandlinger
- Praktiske metoder for å bygge relasjoner, skape verdi og sikre bedre avtaler
Forberedelse til webinaret
I forkant av webinaret ber vi deg om å se filmen: «Antakelser, dilemma, stil og ideer for å oppnå vellykkede forhandlinger» med Roar Thun Wægger. Du finner den på våre nettsider, HER.
Praktisk informasjon
Deltakelse er gratis for Samfunnsviternes tillitsvalgte.
Webinaret tas ikke opp, så her gjelder det å være med direkte for å få med seg all nyttig informasjon. Møtelenke sendes påmeldte deltakere dagen i forkant.